Centrul de ajutor > Reclamații
Reclamații
2 ani pentru depunerea unei reclamații
Fiecare produs din magazinul nostru beneficiază de o garanție de 2 ani
Soluționarea reclamațiilor în 14 zile calendaristice
Vei primi o decizie prin e-mail în maxim 14 zile calendaristice.
Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de următoarele informații:
- Numărul comenzii (dacă produsul a fost achiziționat din magazinul online). Îl poți găsi în contul tău de client, la secțiunea „Comenzile mele” sau în e-mailul de confirmare a comenzii.
- Numărul contului bancar, format din 24 de caractere.
- Fotografii ale produsului, incluzând o imagine completă a produsului și 2-3 fotografii clare ale defectelor, din mai multe unghiuri. Asigură-te că fotografiile sunt clare și detaliate.
Pentru a depune o reclamație, completează formularul online, având grijă să introduci toate detaliile corect. Acest lucru ne va ajuta să verificăm și să soluționăm reclamația ta mai rapid.
Ai nevoie să depui o reclamație pentru un ceas defect? Găsești mai jos pașii necesari.
- Completează formularul de reclamație
- Completează cu atenție toate câmpurile obligatorii din formular și verifică corectitudinea datelor introduse. Astfel, ne va fi mai ușor să procesăm și să soluționăm reclamația ta cât mai rapid.
- Pregătește coletul pentru trimitere:
- Asigură-te că în colet se află:
- Produsul.
- Formularul de reclamație completat.
- Cartea de garanție (dacă a fost oferită împreună cu produsul la momentul achiziției).
- Sigilează coletul și inscripționează „RECLAMAȚIE” pe ambalaj.
- Trimite coletul gratuit către FACTO prin Sameday:
- Înregistrează returul completând formularul accesibil la acest link: Formular de retur. Completează toate informațiile solicitate.
- Curierul va fi notificat automat și va veni la adresa specificată în termen de 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul. Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
- Ambalează produsul într-o cutie de carton și sigilează-l bine. După ce coletul ajunge la noi și este verificat, vei primi o notificare prin e-mail.
Notă: Protejează coletul corespunzător pentru a evita deteriorarea acestuia în timpul transportului.
După ce reclamația este procesată, în termen de maximum 14 zile calendaristice, vei primi contravaloarea produsului în contul indicat în formularul de reclamație, în cel mult 5 zile calendaristice.